Firma care vinde lapte stricat în toate magazinele. Români, atenție mare la ce cumpărați!

Produsele de larg consum din orice piață, magazin, etc., ar trebui verificat înainte de a fi comercializat.

Dar ce te faci dacă nu ai cum să verifici? De exemplu, în cazul laptelui, cum verifici dacă este bun, în magazin? Mergi cu fierbătorul după tine? Unde mai pui că laptele e și unul scump, nu că ar conține nu-știu-ce chestii, ci doar brandul. Că da, în România, la anumite produse alimentare de bază, am ajuns să plătim brandul, nu produsul și calitatea acestuia. Cumpărăm lapte stricat de-a gata, și asta se întâmplă în România.

Lapte stricat, dar plătim brandul

Laptele este unul din alimentele de bază pentru majoritatea românilor, rar ai să auzi un român că nu bea lapte. În România, mai ales după 1989, au apărut ca ciupercile după ploaie mulți producători de lapte. Unii dintrei ei recunoscuți și pe plan internațional, alții doar pe plan local, au reușit în acești ani să-și facă un brand și să aibă o piață vastă de desfacere.

Conform unui studiu, aproximativ 53% dintre români consumă lapte în fiecare zi, spune profit.ro. Concluzia este că producătorii de lapte fac bani frumoși vânzându-și produsul și derivatele lactate din acesta. Dar ce te faci când mergi la magazin, dai bani mulți pe un astfel de produs, ajungi acasă și constați că ai cumpărat lapte stricat de-a gata.

Într-un astfel de caz ce faci, mergi să cumperi altul și să constați că pățești același lucru, că tot lapte stricat cumperi, sau schimbi brandul, care este și-așa destul de scump? Carmen Ivanov, destul de cunoscută în spațiul public, a relatat recent despre un astfel de moment, după ce a cumpărat lapte stricat, sub brandul unui producător autohton, destul de scump.

”Începe săptămâna cu o doză binemeritată de lapte… stricat!” produs de Lăptăria cu caimac. Din nefericire acesta este laptele meu preferat. Eu îi zic lapte cu văcuță. Ieri însă am cumpărat o astfel de sticlă cu termen de expirare 31 oct – dar totuși conținutul era expirat (bine că am eu căni transparente și-am văzut prin cană că ceva e wrong ). Am zis că magazinul e de vină, poate au depozitat incorect”, scrie Carmen Ivanov pe contul său de Facebook.

Branduri românești, produse stricate

Anul trecut, în România s-au consumat aproximativ 631.000 de tone, conform Institutului Național de Statistică. Anul acesta consumul a scăzut, mai spun cei de la profit.ro, dar asta nu înseamnă că trebuie să plătim mult pentru un lucru prost, vorba unui proverb englez. Cu toate astea se întâmplă, iar cazul exemplificat nu credem că este singular. Unde mai pui că i s-a întâmplat și a doua zi, după ce a mers și a cumpărat încă odată, același brand, cu același lapte stricat.

Atenție ce fel de lapte cumpărați
Plătim brandul, dar cumpărăm lapte stricat (foto: Carmen Ivanov / facebook)

”Am cumpărat alte două sticle din același “lapte cu văcuță”, din alt magazin. Ambele stricate. Nu-i chiar cel mai ieftin lapte de pe piață, nu e vorba despre bani, ci de ideea în sine – să fierbi laptele proaspăt cumpărat să vezi dacă e încă bun, deși pe el scrie că trebuie să fie. Mâine, o iei de la capăt cumperi iar – cauți termenul, e în regulă, guști, miroși… fierbi… nu mai e în regulă. Și nu cred că sunt singura care a pățit așa…”, a mai povestit Carmen Ivanov.

Lapte stricat pe piața românească și reacțiile internauților

La materialul postat de Carmen Ivanov au reacționat mai multe persoane în aceeași situație, reclamând aceleași lucruri referitoare la brandul de produse lactate. Carmen ne-a mai spus că, printre multele mesaje private primite, mulți i-au relatat aceeași problemă, și nu numai cu acest brand, ci și cu altele. Cum era de așteptat, au apărut și altfel de mesaje, mai puțin ortodoxe, la adresa acesteia. (vezi galeria)

”Am citit cu mare interes articolul dvs despre laptele funrziat de Lăptăria cu caimac și confirm cele semnalate de dvs! Din 5 sticle cel puțin una este stricată. Acest fapt l-am semnalat producătorului de la care am primit răspuns că nu există această situație. Nu este posibil să plătești prețul maxim pentru lapte și să nu poți să îl consumi! Se numește înșelăciune” Mulțumesc!” – Daniel Stoica.

”De două ori am pățit la fel – STRICAT!! Chiar dacă era în termen! Nu mai cumpăr acest produs.” – Cristina Tibirna.

”Am pățit-o și eu , chiar săpătămâna asta, s-a brânzit la fierbere. Îi suspectam pe cei de la Mega Image, dar mă îndoiesc că toți cei care v-ați plâns aici ați cumpărat din Concept Store-ul de pe Cobălcescu. Asta e, ne reorientăm. Păcat de ambalaj, că era simpatic.” – Bogdan Zarchievici.

”Am pățit-o și eu tot cu ei, de atunci ocolesc firma asta.” – Tudorache Fiorilena Simona.

”Eu am avut surpriză cu iaurtul de la ei…nu era stricat după 2 săptămâni de la termenul de expirare…deci nu mai cred că iaurtul lor e natural.” – Luciana Elena Marin

Răspunsul brandului către un client

Fiind contactat-a Carmen Ivanov, în ideea de a afla mai multe detalii despre ceea ce s-a întâmplat. Aceasta ne-a relatat faptul că, după publicarea acelui material pe Facebook, cei de la firma producătoare au contactat-o în privat, certând-o pentru cele relatate:

”Într-un mesaj privat doamna Mădălina Șerban care s-a prezentat “Mădălina de la Lăptărie”, practic, m-a certat pentru postarea de pe Facebook pentru că am avut curajul să povestesc ce s-a întâmplat cu laptele cumpărat și că nu este corect să dau vina pe producător. Mi-a transmis și că ei au verificat TOATĂ marfa și era în regulă. În același timp, pe pagina de Facebook ne spuneau că acum verifică. Însă nu doar eu sunt în această situație, mai mulți oameni au vorbit despre aceeași problemă. Laptele de la Lăptăria cu Caimac (un produs scump) cumpărat azi (în termen de garanție), dar în realitate alterat”, ne-a declarat Carmen Ivanov.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.