Cel mai ieftin telefon cu o cameră de 108 megapixeli, oficial: cât de bun este Xiaomi Mi 10, alterantiva S20

Cel mai ieftin telefon cu o cameră de 108 megapixeli, oficial: cât de bun este Xiaomi Mi 10, alterantiva S20

Dacă nu ai fost mulțumit de upgrade-urile hardware propuse de Samsung prin intermediul seriei Galaxy S20, sunt șanse foarte mari să te încânte vârfurile de gamă de la Xiaomi pentru 2020, intitulate Mi 10 și Mi 10 Pro.

Cele mai noi smartphone-uri de top cu Android provenite din China au fost dezvăluite de curând de Xiaomi. Fac parte din seria Mi 10 și sunt disponibile în două variante, Xiaomi Mi 10 și Mi 10 Pro. Acestea împrumută câteva particularități de la predecesor, precum încărcarea wireless de 30W, dar spre deosebire de Mi 9 Pro 5G, încărcarea cu fir se rezumă tot la 30W, în loc de 40W. Important este însă că poți încărca un alt gadget wireless cu 10W.

La fel ca Galaxy S20, dar la un preț semnificativ mai mic, Xiaomi Mi 10 și Mi 10 Pro vor folosi memorie LPDDR5. În mod deloc surprinzător, aceasta va fi furnizată de Samsung și Microsoft. În rest, partea de procesare este asigurată de un Snapdragon 865, cel mai rapid SoC al momentului. Mai are WiFi 6, Bluetooth 5 și conectivitate NFC.

Xiaomi Mi 10 se ascunde în spatele unui panou AMOLED de 6,67 inci cu o rată de reîmprospătare de 90Hz. Prețul de achiziție este de 570 de dolari pentru modelul fără Pro și cu dotările de bază, 8GB LPDDR5 RAM, 128GB UFS 3.0 spațiu de stocare și un acumulator de 4780 mAh. Cea mai ieftină variantă de Xiaomi Mi 10 Pro costă 720 de dolari, dar primești 8GB RAM și 256GB de spațiu. În mod surprinzător însă, acumulatorul este doar 4500 mAh la modelul Pro.

Diferența majoră dintre Xiaomi Mi 10 și Mi 10 Pro ține de opțiunile de captură. Modelul Pro filmează la rezoluție 8K și utilizează un senzor de 108 megapixeli, cu 50X zoom digital și 10x zoom hybrid. Nu lipsește conectivitatea 5G.Ambele smartphone-uri sunt disponibile pentru precomandă acum și ar urma să ajungă în magazine pe 18 februarie. Rămâne să vedem cât de repede vor ajunge în Europa.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.